سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

 در ایام اربعین فرهنگ ساز حسینی (ع) و درحالی که ملت ایران هنوز در شهادت جوان دانشمندش بهت زده است وهنوز فرزند آن شهید نمی داند بابایش به پابوس ارباب بی کفن رفته است، شاهد بی فرهنگی ها در عرصه ی فرهنگ کشور بودیم.
جنگ نرم گاهگاه رنگ عوض می کند.در مورد اخیر، وقایعی را در عرصه فرهنگی عَلم کرده اند تا جوّ را نا آرام جلوه کنند. پیام تبریک وزارت خارجه آمریکا گواه روشنی است بر نقشه های ایشان.

  سران استکبار بین المللی گویا از حمله موفقیت آمیز به سطل زباله های خیابان های تهران در فتنه 88 ، دل  به این امید بسته است که سطل زباله رذایل انسانی در ایران را هم یکباره آتش بزند تا شاید کسی یا کسانی را متوجه ایران کند و تا زیر نویس کند که ایران اسلامی انقلابی تمام شد!.
آشغال ، آشغال است چه در سطل زباله های خیابان های تهران وچه زباله های انسانی ته نشین شده در ابتذال واره های کشورهای ضد اسلام.
خاصیت آتش این است که چه زباله های سطل زباله ها و چه تفاله های شرافت انسانی را اگر بسوزاند ، نا چار دود خواهد کرد ولی آیا این دود نا مطبوع ماندگار خواهد بود؟

 روشن تر بگویم ؛ برهنه شدن جلوی دوربین ها و هم دست شدن با فاحشه های بین المللی برای ملت ایران همان قدر اهمیت داشت که آتش گرفتن آشغالهای سطل زباله های تهران.

سینما 

لینکهای مرتبط:
1- پیام تبریک وزارت خارجه آمریکا به ا-ف!
2-جایزه سینمایی یا هدیه سرویس‌های اطلاعاتی
3-راز برهنه شدن گ - ف + سند 


نوشته شده در پنج شنبه 90/10/29ساعت 3:20 عصر توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |


Design By : Pichak